Urządzenia wysokociśnieniowe
Urządzenia wysokociśnieniowe gorącowodne Linia półprofesjonalna
KAPPA A
Pompa axialna o obudowie wykonanej z brązu z trzema tłokami wykonanymi z bardzo wytrzymałej stali i wbudowanym zaworem by-pass. Podwójny silnik (pompa i palnik). Pionowy palnik o wytrzymałej temperaturowo stalowej cewce. Wskaźnik regulacji temperatury. Glicerynowy wskaźnik ciśnienia. System Auto-Stop. Wbudowany zbiornik na detergent do bezpośredniego poboru płynu. Kabel zasilający z wtyczką.
KAIMAN
Regulacja palnika, zoptymalizowane spalanie. Podwójny silnik (pompa i palnik). Pompa axialna o aluminiowej obudowie z trzema tłokami wykonanymi z bardzo wytrzymałej stali i wbudowanym zaworem by-pass. Pionowy palnik o wytrzymałej temperaturowo stalowej cewce. Zawór bezpieczeństwa. Automatyczna regulacja temperatury. Ergonomiczny uchwyt razem ze zbiornikiem na detergent i uchwytem na akcesoria. System Auto-Stop. Bezpośredni pobór detergentu z wbudowanego zbiornika. Kabel zasilający z wtyczką.
KLIMAT
Podwójny silnik (pompa i palnik). Pompa o obudowie wykonanej z brązu z trzema ceramicznymi tłokami i wbudowanym zaworem by-pass. Bezpośredni pobór detergentu z wbudowanego zbiornika. System Auto-Stop. Poziomy palnik ze stalową serpentyną. Wskaźnik regulacji temperatury. Glicerynowy wskaźnik ciśnienia. Kabel zasilający z wtyczką.
Urządzenia wysokociśnieniowe gorącowodne Linia profesjonalna
SUNDEK
Czterobiegunowy silnik elektryczny (1450 RPM) z zabezpieczeniem termicznym (Sundek5 31Y-55Y-75Y). Chłodzenie wodą (Sundek5 55Y-75Y). Pompa linearna o obudowie wykonanej z brązu z trzema ceramicznymi tłokami i umieszczonym zewnętrznie zaworem by-pass. Pionowy palnik o wytrzymałej temperaturowo stalowej cewce. Zawory zasysające i dopływowe wykonane ze stali nierdzewnej. Wskaźnik regulacji temperatury. Glicerynowy wskaźnik ciśnienia. System Auto-Stop (opóźnione wyłączenie się urządzenia). Zbiornik opadowy (Sundek5 55Y-75Y). Obrotowe mocowanie węża/pistoletu. Regulowany dopływ detergentu z wbudowanym zbiornikiem do pośredniego zasysu. Pomocniczy silnik dla powietrznego chłodzenia palnika (Sundek5 31Y-55Y-75Y). Dwudrożna pompa paliwowa. Kontrolka niskiego poziomu paliwa. Ergonomiczna rączka i osłony odporne na uderzenia. Uchwyt na akcesoria. Kabel zasilający o długości 5 metrów.
MAXIMA LP
Czterobiegunowy silnik elektryczny (1450 RPM) z zabezpieczeniem termicznym chłodzony wodą. Pompa o obudowie wykonanej z brązu. Tuleje tłokowe ceramiczne. Umieszczony zawór by-pass. Zawory zasysające i dopływowe wykonane ze stali nierdzewnej. System Auto-Stop (opóźnione wyłączenie się urządzenia). Urządzenie posiada instalację zapobiegającą powstawaniu kamienia kotłowego przy grzaniu wody. Regulowany dopływ detergentu z wbudowanym zbiornikiem do bezpośredniego zasysu (dopływ wysokociśnieniowy). Pomocniczy silnik dla powietrznego chłodzenia palnika oraz dwudrożna pompa paliwowa. Manometr. Kabel zasilający o długości 5 metrów. Wskaźnik regulacji temperatury. Pistolet z obrotowym mocowaniem do węża.
INDIAN
Trzy ceramiczne tłoki, mosiężna pompa axialna z wbudowanym zaworem by-pass. Pionowy palnik ze stalową wężownicą o wysokiej wydajności temperaturowej. Zawory ssące i doprowadzające S/S. Zawór bezpieczeństwa. Wskaźnik regulacji temperatury. Ciśnieniomierz glicerynowy. System Auto-Stop. Wbudowany zbiornik środka chemicznego do bezpośredniego pobierania (wysokie ciśnienie). Dodatkowy motor do chłodzenia palnika powietrzem. Dwukierunkowa pompa paliwowa. Dodatkowy uchwyt. Przewód elektryczny 5 m.
MAXIMA XXL LP
Czterobiegunowy silnik elektryczny (1450 RPM) z zabezpieczeniem termicznym. Chłodzenie wodą (tylko Maxima XXL 1521 LP). Pompa linearna o obudowie wykonanej z brązu z trzema ceramicznymi tłokami i umieszczonym zewnętrznie zaworem by-pass. Części główne pompy są wymienialne. Zawory zasysające i dopływowe wykonane ze stali nierdzewnej. Pionowy palnik o wytrzymałej temperaturowo stalowej cewce zaprojektowanej do wysokich wskaźników pływów. Urządzenie odkamieniające ze zbiornikiem uzupełniającym. Regulowany dopływ detergentu z wbudowanym zbiornikiem do bezpośredniego zasysu (dopływ wysokociśnieniowy). Pomocniczy silnik dla powietrznego chłodzenia palnika oraz dwudrożna pompa paliwowa. Kabel zasilający o długości 5 metrów. Wskaźnik regulacji temperatury. Pistolet z obrotowym mocowaniem do węża. Przełącznik kontroli niskiego napięcia. Wytrzymała stalowa rama. Maksymalna moc termalna 88kW.
Urządzenia wysokociśnieniowe gorącowodne - spalinowe Linia profesjonalna
CLARK HOT 5
Niezależne urządzenie gorąco-wodne. Silnik Honda GC 160 z ręcznym startem. Trzy ceramiczne tłoki, mosiężna pompa axialna z regulatorem ciśnienia. Zawory ssące i doprowadzające. Temperaturowy zawór bezpieczeństwa na linii by-pass. Maksymalna temperatura wody doprowadzanej 40°C. Bezpośredni napęd motoru pompy. Pomocniczy wytrzymały alternator o napędzie paskowym. Automatyczny regulator silnika RPM. Możliwość zasysanie preparatu z zewenątrz - inżektor. Ciśnieniomierz glicerynowy. Zbiornik diesel 10 l. Wytrzymała stalowa rama.
CLARK HOT 10
Niezależna jednostka gorąco-wodna. Elektryczny start silnika z pełną elektryczną kontrolą funkcji silnika. Silnik diesla 15LD 400 firmy Lombardini chłodzony powietrzem. Pompa linearna o obudowie wykonanej z brązu z trzema ceramicznymi tłokami i umieszczonym zewnętrznie zaworem by-pass. Zawory zasysające i dopływowe wykonane ze stali nierdzewnej. Termalny zawór bezpieczeństwa na linii by-pass. Wpływ wody o maksymalnej temperaturze 40°C. Skrzynia biegów umieszczona pomiędzy pompą a silnikiem. Wytrzymały alternator napędzany przez pomocniczy pas. Automatyczny regulator obrotów silnika. Zintegrowany zasys detergentu z zewnętrzną sondą ssącą. Regulator ciśnienia. Glicerynowy wskaźnik ciśnienia. Unikalny zbiornik na ropę dla silnika oraz palnika. Wytrzymała stalowa rama.
CLARK HOT 17
Niezależna jednostka gorąco-wodna ze zintegrowanym generatorem elektrycznym i maksymalnym poborem 1,5kW z gniazdka. 17 konny, dwu cylindrowy silnik diesla firmy Lombardini chłodzony wodą z diodą wskazującą pracę silnika oraz automatycznym odcięciem zasilania. Pompa linearna o obudowie wykonanej z brązu z trzema ceramicznymi tłokami i umieszczonym zewnętrznie zaworem by-pass. Zawory zasysające i dopływowe wykonane ze stali nierdzewnej. Wpływ wody o maksymalnej temperaturze 40°C. Pompa napędzana pasem (1450 RPM). Automatyczny regulator obrotów silnika. Manualna kontrola mocy. Luźny wylot by-pass. Regulator ciśnienia. Glicerynowy wskaźnik ciśnienia. Regulator wskaźnika przepływu. Unikalny zbiornik na ropę dla silnika oraz palnika. Wytrzymała stalowa rama.